men slappalajnen


slapparinferno på tomtebo. jag å ajka gör det jävligt bra som inte rört oss en milimeter på ett par timmar. det är skills det! ^_^ törs väl inte skylla på att det snöar ute, så jag borde väl släpa med mig min fornlämning till hund ut på en promenad. snart. annars kommer jag skylla på att det är för mörkt!

helgen tillbringades till största delen i malå! jag å jompa gick på wallmans på hotellet med sonja och johan m.fl på lördagkvällen, mkt trevligt, trots halvkass mat och diverse konstiga diskutioner, alla människor i världen inklusive jag är smartast i världen efter tusen öl och glas vin haha ^_^ men man var nog slut som artist när kvällen led mot sitt slut, efter infödingsdansande på stolar och misslyckade försök till styrdans trots en dansant tös som var en hejjare på att styra ^_^

känns som att det vore dags att ta nån lugn helg framöver, känns som jag kan det där nu :P

gårdagen var tung. jobba först förmiddag, och sen tillbaks till stallet igen för mina fyra lektioner. mitt i all trötthet jag försökte dölja så kunde jag trösta mig gott åt att surf har fan världens finaste å bästaste ponnihästar, alla gick jättebra och eleverna gör framsteg, precis så det ska kännas när man kommer därifrån, och camilla som peppar mig, vi är ett bra team på måndagkvällarna! ^_^

kom dessutom hem till min arbetarkarl som lagat middag, underbart. och jag är lyckligast i världen som har en sån fin pajk <3


"Du å jag Alfred..." /Emil i lönneberga

pusshejj

Kommentarer
Postat av: Cici

Låter som en underbar helg :) Längtar hundra mycket tills ni kommer hit och hälsar på, om det så blir till jul, det är ju inte sååå lång tid kvar :)

2009-11-10 @ 18:21:38
URL: http://simplycici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0