men tjugo över tre

ja, tjugo över tre är klockan och jag har knappt gjort nå nytta alls sen jag kom från jobbet. I bilen hem från stallet hade jag stora planer på att storstäda lägenheten (hade dom planerna igår åxå..) men det verkar som att det inte riktigt går enligt planerna...  Jag har därimot fått en jävlig ovana, att soma på soffan när jag kommer hem. jävligt onödigt, jag vaknar upp och känner mig helt yr och vet knappt vars jag är. plus att jag knapt kan somna på nätterna. somnade typ tre inatt och upp kl sex. HEJJA! O_o så slut på det, pronto!
 Har iaf sett till fam Sundman en kort sväng för att lämna tillbaks diverse städatteraljer till Helen som jag kört runt med i min bil sen flytten. Min bil ser ofta ut som en rullande skabbkvart. Men nu blev det fattigare på; en sop + skyffel, en dammsugare, en stor säck med grejor, tre gardinstänger, skurhink, skurmopp + en besticklåda, och allt detta låg i baksätet, haha ^_^ Ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg!

Beträffande våran efterlängtade soffa så lyser den med sin frånvaro, har gått övertid en månad nu, längtar så mycke tills den kommer! känns/låter nästan som att man går å väntar tillöknig  ^_^

längtar åxå till helgen, jag å jompa ska till malå och gå på Wallmans med sonja & johan mfl, ska bli himla kul! lite drygt att vi båda må jobb lördagmorgon först å stressa ivg sen, men men. det är det värt! ^_^

eftersom jag suger på att uppdatera så kan jag även nämna att vi var till östersund på maskeradfest hos conny och mia förra helgen, mkt roligt, en brokig skara människor i diverse utstyrslar. sötast var en trött och frusen bakis-elvis i för liten soffa på söndagmorgon <3 dumpade Ajka hos mamma som fick agera "barnvakt" så man fick träffa henne lite åxå :)
 OCH jag kom hem med nytatuerad arm åxå, yeeaajj! :D hur fin som helst! pallade inte så många timmar den här gången, men den skall byggas på så småningom :) mia är bäst, sådeså! <3

Nu skall jag iaf göre lite nytta, ska ställa mig vid spisen å laga gulashsoppa å vitlöksbröd. hoppas jag finner någon slags inre styrka och diciplin imorgon att städa :P


"what doesn't kill you, only makes you stranger..." /smal kvinna - Top Model

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0