men busskursalkisar

Åkte ner på stan efter jobbet för att inhandla ett par riktigt balla pensiobroddar till skorna så man vågar visa sig ute... 200 spänn känns som ett billigt alternativ till benbrott... :P När jag sedan skulle knata iväg till bussen så är det världens jävla hoolabaloo i busskuren framför. Det visade sig att en brokig skara törstiga-på-heltids-människor hade party i kuren. De såg ut att ha riktigt roligt så jag satt å spionerade å skrattade för mig själv... :P ja jävlarr...

Måste ju berätta om trippen till sthlm i torsdags. tog flyget på torsdag förmiddag trots min sjukliga fobi för att befinna sig uppe i luften, själv dessutom. Så jag fick bota det värsta med att halsa en öl och köpa en tatueringstidning innan. Jompa var redan i sthlm och hämtade upp mig på bromma i taxi och sedan vidare mot scandic på södermalm, värsta lyxen :) Installerade och jäger på kylning i handfaten så kom världens bästa eD över och vi gick vidare till Kellys för några bira och käk, sen kom Johannes, Tommy och Toffe och sammanstrålade för mer jäst brygd. Blev som en liten återträff med delar ur forna gänget i ström :) Sen till det slutgiltiga målet; BLACK LABEL SOCIETY på fryshuset!!! alltså så jävla bra. jag är ju mer eller mindre besatt av Zakk Wylde, han är så sjukt jävla bra på allt han gör, milde tid... :P Var en grym konsert, Zakks hyllning till gitarristen Dimebag Darrel 'In this river' var gudomligt vacker. hade kunna hört den tusen gånger om. Synd bara att mitt försök till att föreviga stunden med min mobilkamera inte lyckades så bra, inspelningskvallan är inte något att skryta med direkt... :P Kvällen avslutades med några öl till på Kellys och senare busmat på Mcdonalds, min hamburgare vägde typ ett kilo, what about that? O_o träffade även på en störig jävel där inne som mobbade oss grovt för att vi var från Jämtland, ett riktigt bonnbråk låg i luften så avlägsnade oss ganska snabbt...
 Fredagsmorgonen innebar regelrätt hotellfrukost, ett lass bacon enligt mig och en kopp kaffe och sen var det bara att packa sig iväg till flyget efter en snabbdejt med eD... Verkligen en skitkul kväll, något man skulle gjort oftare! :)
 resterande av helgen spenderades i dimman på House of Metal här i umeå, även fast jag så stort inte skulle gå ut... karaktär = 0, som vanligt med andra ord... Så i måndags var jag inte så fresh om man säger så... :P

Nu ska jag slappa vidare i fetsoffan of doom en stund till sen blire att ställa sig och briljera vid spisen i vanlig ordning...

hejjrå kära dagbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0