men finfredag


skön jävla dag idag i finvädret. hann undan stallet rätt tidigt i förmiddags så jag å camilla hann ut en tur på två hästar som ska sättas igång, man klagar inte de fina dagarna man får rida ut å njuta på jobbet :P blev en promenad med S och "stallhundarna" efteråt å sen hem å däcka i soffan givetvis, fast jag egentligen skulle städa. typiskt mig. slarvjävel man är sedan barnsben... Imorgon e det som känt fredag och jag ska jobba halvdag i vanlig ordning och sen den sedvanliga svängen på strömpilen å strosa runt i ett par timmar, jävligt slappt och skönt fredagförmiddagsnöje. Blir väl till att gå på apoteket röda näsan och införskaffa en utifallatt-påse, johannes e ju på besök i staden och jag hoppas att han och tillhörande sandbergssystrar hör av sig för lite bus :)

tittar på american idol nu och häpnar hur jävla mycket bättre kvalla det är på de flesta som söker om man jämför med sverige... antar att det sitter i att det finns fler människor att sålla ut med talang... OCH så jävla fränt att steven tyler sitter i juryn, inte direkt så man e van att se honom. aerosmith är LÄTT ett av de bästa banden jag sett live!

på tal om skönt så har vi skaffat diskmaskin! lätt den bästa investeringen i det här hushållet förutom fetsoffan, I HATE diska. finns fan inge tråkigare... en bänkdiskmaskin dock men den e hyfsat stor ända. HAIL bekvämligheten! :D

imorgon ska jag haka på p3's trend och ska ha finfredag på jobbet. bara för att man jobbar i stall och luktar skit varenda dag så behöver man inte se ut som skit, ska iaf slänga på lite mascara och möjligtvis ha rena kläder...

nu ska jag leta vidare efter mitt gamla slitna bruna läderbälte med buckle jag söker efter...

bah-bah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0