men snålblåstn'

 
JÄVVLARR vad det blåser ute! brukar inte störa mig så mycke på väder iallmänhet, men det kändes lite spännande att köra e4an över slätten när det kändes som bilen skulle välta ner i diket... Och Ajka som blåste över isvägarna utanför jobbet, haha hon såg tämligen bekymrad ut :P

förmiddagen på jobbet gick ju på en grisblink idag, jävligt skönt när allt bara flyter på utan en massa oförutsedda saker. Och ännu skönare att det börjar bli vår och hästarna kan börja gå utan täcken! Dessa jävla hästtäcken, som har varit det största irritationsmomentet hela vintern, på grund av att hästarna är marodörer och varje dag kom in med söndertrasade täcken som jag givetvis har fått suttit och handsytt ihop tills fingrarna var ungefär lika användbara som sönderstuckna prinskorvar... just great...
 Är inne i en lågperiod vad gäller ridningen. har ju chansen att rida för min dressyrgud till tränare/chef, men har skippat i flera veckor. det går väl över snart antar och hoppas jag. Har iaf bestämt att jag ska va med nästa vecka på vårat nytillskott i hästfamiljen.

imorgon blir en bra dag! fredag, slutar tidigt, baka pizza och dricka vin med martina och sen ut å lyssna på min absoluta favorittrubadur, its gonna be great :)

Nu ska jag sitta å va rädd en stund till att taket ska blåsa av, sen färga barret. Måste bara få min dagliga dos av Zakk Wylde bara... ;)

puss å kram å fred på jorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0